Minna Tuomarmäki

Kuka olen? Olen 25-vuotias, kotoisin Paraisilta, ja opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi. Asun Kaarinan Hovirinnassa mieheni ja rescue-koiramme Mammun kanssa.  Olen mukana aktiivisesti teatteritoiminnassa. Viihdyn parhaiten ohjaajana ja näyttelijänä. Vapaa-ajallani vietän aikaa lähiluonnossa koirani kanssa.

Mitä osaan? Minulla on monipuolinen työkokemus kaikenikäisten ihmisten ohjaamisesta niin työ- kuin harrastustoiminnassakin. Tämä on avannut minulle ovia päästä kuulemaan ja näkemään erilaisten ihmisten elämäntilanteita ja kokemuksia. Tällä hetkellä olen työharjoittelussa KOTA – Lasten ja nuorten hyvinvointi ry:n kehittämishankkeessa, jonka tavoitteena on nuorten aikuisten työelämätaitojen vahvistaminen. Tavoitteena on myös luoda toimivia yhteistyön ja asiakasohjauksen käytäntöjä yhteistyössä kuntien ammattilaisten kanssa.
Minulla on myös omakohtaista kokemusta työttömyydestä. Se on antanut minulle ymmärrystä tarpeettomuuden ja häpeän tunteesta. Tarpeellisuuden tunteen merkitys on suuri elämänilon löytämisessä.

Mikä kiinnostaa? Olen kiinnostunut taiteesta ja kulttuurista, etenkin niiden hyvinvointia lisäävistä vaikutuksista. Toisena kiinnostuksen kohteenani on eläinavusteinen toiminta hyvinvointia lisäävänä tekijänä.

Mihin haluan vaikuttaa? Lupaan vaikuttaa erityisesti siihen, että kunnassamme on yhtäläiset mahdollisuudet jokaisella elää ja toimia. Haluan olla mukana luomassa uusia ja monipuolisia työ- ja harrastuspaikkoja kaikille ja erityisesti nuorille. Haluan pitää huolen siitä, että tuloerot eivät vaikuta palveluiden saantiin tai laatuun.
Opiskelua on tuettava ja työnteosta pitää tehdä kannattavaa positiivisin kannustein.
Lupaan toimia niin että tasa-arvoisuus kunnassamme paranee.
Luonnon ja eläinten hyvinvointi on tärkeää. Niihin haluan myös vaikuttaa.

Millainen olen? Olen iloinen ja avoin heittäytyjä. Saan voimaa ja rohkeutta teatterin tekemisestä. Olen muista huolehtiva ja kannustava, heikompien puolustaja